نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5561
-
الف
+

آخرین وضعیت جسمانی بازیگر «زیر آسمان شهر»/«ملکه رنجبر» از مرض «پارکینسون» رنج می برد

«ملکه رنجبر» بازیگر کهنه کار تلویزیون ایران از مرض «پارکینسون» رنج می برد.

فرزند «ملکه رنجبر» گفت: مادرم در حال حاضر برای راه رفتن تکلیف زانو درد دارد و توانایی قدم برداشتن ندارد. دلیل اصلی این تکلیف انقباضات زیاد عضلانی است که عامل آن ابتلا به پارکینسون است.

به گزارش آی فیلم2، «فریبرز ایروانی »فرزند «ملکه رنجبر» درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: مدت‌هاست که مادرم در خانه به سر می‌برد و ما از اینکه در شفاخانه بستری نیست بسیار خشنود هستیم.

فرزند ملکه رنجبر با اشاره به تکلیف قلبی مادرش، گفت: خوشبختانه مشکل قلب مادر صد فیصد رفع شده اما همچنان گلایه‌هایی از نفس تنگی و مشکلات تنفسی دارد.

ایروانی درباره دلتنگی مادرش برای بازگشت به بازیگری به خبرنگار میزان گفت: گهگاه با مادرم در این مورد صحبت می‌کنم. وی همچنان دلتنگ بازیگری است اما بیشتر از آن دلتنگ دیدن مردم است.

ایروانی در اخیر از مسئولین فرهنگی و هنرمندان ایران درخواست کرد که با ملاقات این هنرمند پیشکسوت ایرانی به او روحیه بدهند.

ملکه رنجبر با نقش آفرینی در سه فصل سریال «زیر آسمان شهر» در کرکتر مهتاج فرامرزی زن مرحوم «کیومرث ملک مطیع»ی به شهرت رسید.

«آژانس دوستی»، «دفترخانه شماره ۱۳»، «آشپزباشی»، «پاتوق»، «روزهای آرزو»،  «ورثه آقای نیکبخت»، «فردا آفتابی است»، «محاکمه»، «ماجراهای خانوادهٔ تمدن»، «گردنبند»، «بازگشت پرستوها»، «خانه به خانه»، «زیر گنبد کبود»، «رنگ سبز نارون» و «داستان یک شهر» ازجمله سریال هایی است که این بازیگر کهنه کار ایرانی در آن ها نقش بازی کرده است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
احمد مبارک

خداوند صحت و سلامت عاجل نصیب اش کند.

زینب شوهانی

خدا شفاش بده انشالله.

سینان کوهستانی

خداوند شفای عاجل عنایت کند برایش .

امیر امیری

خداوند شفای عاجل نصیبش کنه خیلی بازیگری خوب است یادش بخیر سریالش را در ایران سیل میکدم تقریبا بیست سال پیش.